Inici de classes i recuperacions setembre

PROVES EXTRAORDINÀRIES DE SETEMBRE

Dates i horaris de les proves extraordinàries de recuperació de setembre AQUÍ

PRESENTACIONS

• 1r i 2n d’ESO dimecres 12 de setembre presentació del curs a les 9:00 (durada prevista d’unes 2 hores per a 1r d’ESO i d’una hora i mitja per a 2n d’ESO)
  • 3r i 4t d’ESO dimecres 12 de setembre presentació del curs a les 11:30 (durada prevista d’una hora i mitja)
  • 1r i 2n de Batxillerat divendres 14 de setembre presentació del curs a les 9:00 (durada prevista d’una hora i mitja)

INICI DE LES CLASSES EN HORARI HABITUAL

ESO: dijous 13 de setembre en horari habitual de 8 a 14:30.

Batxillerat: dilluns 17 de setembre en horari habitual de 8 a 14:30.

Els alumnes de 3r d’Aula Oberta fan tallers prelaborals

Fotos aquí dels tallers MOP
El projecte MOP  (Mòduls d’Orientació Prelaboral) permet a l’alumnat de l’Aula Oberta aprendre i posar en pràctica diferents habilitats  i destreses, alhora que prenen contacte amb alguns oficis. Es tracta d’un projecte de col·laboració entre els… Llegeix més»

Mompou, posa’t guapo! Producte final

Us presentem alguns exemples de producte final del projecte Mompou, posa’t guapo! Es demanava que cada grup classe expliqués el projecte i els resultats a partir d’un text amb imatges que ho documentés tot plegat. Els de 1r ESO A han anat una mica més enllà i han fet un vídeo molt interessant i divertit que inclou fins i tot entrevistes al professorat creador del projecte. N’estem molt contents i orgullosos! Enhorabona a tot l’alumnat de 1r d’ESO per la feina feta i la implicació.

Article de 1r ESO B  explicant el projecte

Carla Moreno de 2n ESO B campiona de Catalunya amb el Basket Almeda de Cornellà

Jugadora de l’equip de bàsquet campió de Catalunya

L’equip de bàsquet de la Carla Moreno (2 ESO B), el Basket Almeda de Cornellà de Llobregat, categoria infantil femení, s’ha proclamat aquest darrer cap de setmana a Cunit (Tarrgona)  campió de Catalunya. I, per tant,… Llegeix més»