Orienta’t en família: xerrada per a famílies de 3r, 4t d’ESO i batxillerat

Dimarts 25 de febrer a les les 18h. hi haurà una xerrada d’orientació a l’institut organitzada per l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts a càrrec de Itinere Serveis Educatius i amb el suport de la Diputació de Barcelona. Aquesta xerrada està adreçada a famílies… Llegeix més»

Toxoinfecció alimentària: maduixes amb bacteris? Taller al Parc Científic de Barcelona.

Dintre dels tallers ” Fes recerca!”  oferts pel  Parc Científic de Barcelona els alumnes de 1r de Batxillerat de la matèria de Biologia van poder fer  un taller de “seqüenciació d’ADN d´última generació”, el passat  dimecres  5 de febrer. Al taller els alumnes van… Llegeix més»

Construïm un sonar – Tecnologies 4rt ABC

El projecte que estem duent a terme durant els dos primers trimestre a la matèria de tecnologies de l’itinerari acadèmic ens ha portat a finalitzar el primer quadrimestre amb una missió tècnica molt específica: construir un sonar.
Desprès de conèixer els diferents conceptes d’electrònica i fer… Llegeix més»

El museu de la prehistòria: comencem el projecte!

FOTOS AQUÍ
L’alumnat de 1r d’ESO ha començat el seu projecte de la Prehistòria! En les properes setmanes estudiarem com van evolucionar els diferents homínids fins arribar al Sàpiens (la nostra espècie), on vivien, com vivien, què menjaven, com s’organitzaven, de quina… Llegeix més»