“Juicios” a 4t d’ESO: expressió oral i escrita en llengua castellana

El nostre alumnat de 4t d’ESO a la matèria de Lengua y literatura Castellanas ha treballat de manera cooperativa per poder avaluar i valorar, i finalment emetre un judici de valors, sobre temàtiques tan controvertides com actuals:

• Són les grans elèctriques les responsables de la pujada de la llum i l’electricitat?
  • Samuel Luiz: assassinat o delicte d’odi?
  • S’ha de posar fi a la llista de PPP (gossos potencialment perillosos)

Al llarg de tres sessions hem treballat competències com la comprensió lectora, la cerca d’informació, l’expressió escrita i l’expressió oral. Pel que fa als continguts, hem treballat el text argumentatiu, les fake news així com els tecnicismes de l’àmbit jurídic. El nostre alumnat ha quedat molt satisfet amb l’activitat i el producte final  així que, de ben segur d’aquí uns anys ens trobarem amb uns juristes brillants. Enhorabona a tots i totes.

Aquí us deixem un petit tast. Esperem que us agradi.