Senderisme amb 3r i 4t d’Aula Oberta

El passat dimecres 15 de desembre, 3r i 4t d’Aula Oberta vam fer una excursió organitzada pel departament d’Educació Física. L’objectiu era fer una ruta de senderisme circular a l’entorn natural més proper del centre amb l’objectiu de millorar els hàbits saludables i, d’altra banda, oferir possibilitats d’ocupació del temps de lleure fora l’horari escolar. La ruta es va iniciar a l’institut en direcció l’ermita del Remei passant per l’església de Santa Maria de Cervelló i Can Riera.

Vam aprofitar les noves tecnologies per enregistrar totes les dades (distància, velocitat, desnivell, etc.) mitjançant l’aplicació mòbil “Runtastic”. En total vam recórrer un total de 13 km amb un desnivell positiu de 460 m.

Després de molt de temps, per fi, s’han pogut reprendre les sortides escolars i gaudir d’una jornada muntanyenca!