Premis Cangur de matemàtiques 2021

Des de fa uns quants anys, l’institut Frederic Mompou participa a les proves cangur, un concurs anual de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes. En l’edició 2021, l’alumnat que va aconseguir millor puntuació a nivell de centre va ser: Irene Carmona (1r i 2n ESO), Carlos Medina (3r i 4t ESO) i Mireia Valls (Batxillerat). El passat desembre se’ls va fer entrega del conseqüent premi de reconeixement dotat per l’institut, que consistia en un xec regal.

També volem felicitar especialment el nostre alumne Carlos Medina Gálvez, que ha obtingut un premi a nivell de Catalunya, perquè ha quedat en la posició 9 de més de 15000 participants. El premi va consistir en unes colònies matemàtiques durant l’estiu, i es va concedir en una cerimònia

a l’auditori del Palau de Congressos de Barcelona. Podeu veure un fragment de la cerimònia de lliurament dels premis al Palau de Congressos, on surt el Carlos, clicant AQUÍ.

Des del departament de matemàtiques ja estem organitzant les proves cangur 2022, que tindran lloc el 17 de març de 2022. Esperem que els nois i noies del Mompou s’animin a participar en el proper concurs!!!