“Bodas de sangre” de Federico García Lorca, interpretat per l’alumnat de 4t ESO

Amor, gelosia, traïció, mort … En un poble andalús, tothom es disposa a celebrar un casament que posarà de manifest els secrets i les picabaralles de dues famílies. D’una banda, la família del nuvi està formada per una mare que va perdre el seu marit i un dels seus fills per culpa dels Fèlix, el fill dels quals Leonardo segueix enamorat de la núvia.

El nostre alumnat ha llegit, adaptat i interpretat en diferents llenguatges (dramàtic, narratiu i artístic) aquesta obra tan dramàtica i intensa de Federico García Lorca. Les passions humanes queden representades en aquesta petita exposició que us mostra el nostre alumnat de 4t ESO.

Aquí us deixem un petit tast de l’obra i del treball dels nostres alumnes.

“Y yo dormiré a tus pies / para guardar lo que sueñas. / Desnuda, mirando al campo, / como si fuera una perra, / ¡porque eso soy! Que te miro / y tu hermosura me quema.”

1. Montse Bordanova

Un treball excepcional. Enhorabona a l’alumnat i professorat per una posada en escena impecable d’aquesta obre plena de passió.