El Mompou al concurs de programació CodeWars BCN 2023

El passat dissabte dia 4 de març tres alumnes de l’institut (l’Anna, l’Oriol i el Bilal), que cursen la matèria de Programació i Robòtica de primer de batxillerat, van participar, per primera vegada, en el vuitè concurs CodeWars BCN que se celebrava a les instal·lacions de l’empresa HP que té a Sant Cugat del Vallès. Aquest any hi havia un total de 105 equips de diferents instituts i escoles de Catalunya, i estem orgullosos que el nostre equip era dels pocs que comptava amb una noia com a membre.

Aquest concurs es desenvolupa en la seva totalitat en anglès, i consisteix a resoldre 33 exercicis de programació en un màxim de tres hores. Els exercicis tenen diferents graus de dificultat i s’han de fer en un llenguatge de programació a escollir. El nostre alumnat, seguint la línia de treball a l’optativa, va fer els seus exercicis en llenguatge Python, que és un dels més utilitzats en el món de la informàtica. Desprès de la jornada de programació, l’alumnat i el professorat vam poder gaudir d’un dinar a l’aire lliure i, posteriorment, de la cerimònia de premis i passeig per les instal·lacions. Tot i que el nostres representants no van poder guanyar (vam quedar els 23 de 105), va ser una jornada molt enriquidora i profitosa, i esperem tenir més sort el proper any!

Let’s code!