Projecte 3r d’ESO: How did the discovery of America change the world?

FOTOS AQUÍ

Aquest dilluns 14 de gener hem començat el projecte a 3r d’ESO sobre el “descobriment” d’Amèrica, un dels fets més importants de la història de la humanitat. Per a molts historiadors, aquest esdeveniment se sol considerar com el fet que va posar punt i final a l’Edat Mitjana i va encetar una nova etapa històrica, l’Edat Moderna. Amb aquest projecte pretenem investigar quines van ser les causes que van afavorir les exploracions portades a terme al s.XV, com es varen desenvolupar i quins van ser els personatges que tingueren un paper important en el descobriment del Nou Món. D’altra banda, també volem que els alumnes siguin conscients de les seves conseqüències: com va afectar, de manera molt diferent, els indígenes i els europeus i com, en certa manera, podem parlar de globalització.

El projecte té com a llengua vehicular de tot el procés l’anglès, i el producte final que elaborin els diferents grups d’alumnes s’haurà de fer en aquesta llengua. Podeu anar seguint totes les fotos del projecte en l’enllaç superior, i els productes finals amb vídeos els penjarem al web de l’institut properament.