‘Escape Room: Frankenstein’ a 2n ESO

El passat dijous 25 i divendres 26 de novembre, els alumnes de 2n ESO es van convertir per un moment en científics al laboratori del Doctor Victor Frankenstein i han fet servir les seves habilitats detectivesques per resoldre tot un seguit de proves lingüístiques i lògiques que se’ls ha posat al davant amb pistes i claus per poder obtenir codis i anar obrint cadenats que els portarien a obrir la capsa final, i tot en anglès!

Han treballat per grups, fins i tot s’han ajudat entre grups per poder acabar abans que s’esgotés el temps. Disposaven de 45 minuts i cada grup tenia un color i una missió: deduir un número en concret. Si cada grup endevinava el seu número abans que s’esgotés el temps, podien escapar i la missió resultaria exitosa. Gràcies al treball en equip han aconseguit arribar al mateix objectiu i han acabat obrint la capsa final!

Ha estat una activitat molt engrescadora, desafiant i competitiva, on els alumnes han estat molt entretinguts i motivats. Han gaudit alhora que han millorat la seva competència lectora, escrita i oral en una llengua estrangera. Poden sentir-se satisfets de tenir penjat a la seva aula un diploma que acredita la seva col·laboració a ajudar a crear una parella pel monstre i arribar al Pol Nord.

Enhorabona per haver escapat, exploradors!!  👏👏👏

Challenge accomplished!