X CAMPIONAT DE BARISTES DE CATALUNYA

El passat divendres 24 d’Abril, es va realitzar a Reus, la desena edició del campionat de Baristes de Catalunya. Dos alumnes del nostre centre, classificats anteriorment a la final de Barcelona, realitzada al nostre centre, varen participar en aquest esdeveniment organitzat per Fòrum del Café.

Ivette Vera i Daniel Ojeda, alumnes del cicle formatiu de grau superior de serveis de restauració, varen quedar respectivament primera i segon classificats en aquesta final tan disputada.

Des del nostre centre, volem donar les gràcies als seus formadors, Xavier Iglesias i Marc Barista per la gran tasca realitzada en el món barista. Tanmateix, donem l’enhorabona als nostres dos alumnes per les grans elaboracions i presentacions que van realitzar al campionat de Barcelona i especialment al de Catalunya.

Ivette Vera, ens representarà a la final estatal que es realitzarà el proper mes d’octubre a Màlaga, on segur que realitza una nova demostració del seu gran talent.

Felicitats Ivette i Daniel!!!

Page1

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *