Visita guiada en francès al Barri Gòtic de Barcelona

Els dies 1 i 19 d’abril el Departament Llengües va organitzar una sortida  amb   els alumnes de CFGS de 1er curs de Guia, Informació I Assistència  Turística  que va consistir en una visita guiada en francès al barri gòtic de Barcelona amb guia oficial. L’objectiu de la sortida era veure in situ l’organització d’un recorregut turístic i la presentació  dels monuments turístics més importants : la Catedral, la plaça Sant Felip Neri, el carrer del Bisbe, la plaça del Rei, el call, la plaça Sant Jaume, … . Durant la visita, els alumnes van poder veure l’ús que va fer la  guia dels recursos turístics que ofereix la ciutat.  L’experiència ha estat molt positiva i esperem poder repetir-la el curs vinent.

Aquí podeu veure  un reportatge fotogràfic de la mateixa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *