Visita en francès “TOULOUSE-LAUTREC ET L’ESPRIT DE MONTMARTRE”

Els dies 10, 14 i 17 de desembre, els alumnes de CFGS de 1er A (matí) i de 1er B (tarda) de Guia, Informació i Assistència turístiques , i els alumnes de CFGS de 2n B d’AVGE van veure l’exposició Toulouse-Lautrec i l’esperit de Montmartre. Durant la visita guiada en francès, vam conèixer el recorregut d’aquest pintor i cartellista d’Albi que va instal.lar-se al barri parisenc de Montmartre per representar en les seves obres l’ambient bohemi  i marginal del seu voltant: cabarets, cafés-concerts, ballarines de cancan,… Els alumnes van poder conèixer aquest període de finals del segle XIX anomenat la Belle époque on els artistes provocadors i incoherents ja van anunciar les noves tendències del segle XX.  I també van aprendre com fer un guiatge a través dels guies del museu a qui agraïm la seva implicació i col.laboració per fer la visita entenedora i atractiva.