Un coulant per a tothom

El projecte “Un coulant per a tothom” finalista dels premis Argó de la Universitat Autònoma de Barcelona

Els premis Argó són un reconeixement de la Universitat Autònoma de Barcelona a aquells projectes de grau superior que destaquen per la seva excel·lència. El passat dijous dia 27 de juny el projecte “Un coulant per a tothom” realitzat per dues alumnes del CFGS Processos i qualitat en la indústria alimentària va ser reconegut amb un tercer lloc en la convocatòria d’aquest curs.

El projecte mereixedor d’aquest reconeixement recull la investigació i el desenvolupament de noves receptes de coulant, que fan accessible aquest dolç al col·lectius amb necessitats específiques. Han desenvolupat una recepta per a celíacs, per diabètics i per a vegans i al·lèrgics a l’ou.

La utilitat d’aquesta investigació no es limita a l’àmbit acadèmic, ben al contrari, ja té una aplicació pràctica. Les alumnes elaboren i comercialitzen la recepta per a celíacs i la recepta per a vegans i al·lèrgics a l’ou al restaurant on treballen.

Moltes felicitats noies!