Sortida al Museu Blau i a l’Hotel AC Barcelona – Diagonal Mar

El passat 3 de febrer els alumnes de 1r B CFGS de Guia, Informació i Assistència Turística es van dirigir a la zona del Fòrum per realitzar dues visites guiades; una al Museu Blau i l’altra a l’hotel AC que es troba a pocs metres d’ell.

La visita a l’exposició Nutrición, Impulso Vital (Nutrition Sorce of Life al museu Blau proposava, a través d’una experiència immersiva, fer de l’alimentació una part important de les nostres vides i ressaltar aquells comportaments que afavoreixen la salut. Dins d’ella proposaven una anàlisi crítica a fi de trobar solucions partint d’una visió responsable i equilibrada, així com una reflexió sobre el comportament individual i de l’entorn.

L’altra visita es va dur a terme a les instal·lacions de l’hotel AC Barcelona – Diagonal Mar, on vam poder conèixer la diversitat d’oferta present de l’hotel i totes aquelles actuacions que estaven programades per dur-se a terme en un futur.

En conclusió, l’alumnat vam poder gaudir del guiatge en el museu i de la visita a l’hotel, actuacions que ens resultaren interessants, com a futurs guies turístics.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *