Projecte integrat PFI Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Resturació

El passat dijous 11 d’abril, el grup PFI-PTT Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Restauració va realitzar el projecte integrat tot coincidint amb l’inici imminent del seu període de Formació en Centres de Treball (FCT).

El projecte integrat d’aquest grup consisteix en la celebració d’un “còctel-sopar” per a les famílies. Aquest dia, l’alumnat ha de posar en pràctica tot allò aprés tant a les classes de cuina com a les de serveis de restauració tot oferint als seus familiars un sopar amb elaboracions culinàries apreses al llarg del curs així com elaboracions de còctels .

Per a la seva realització, el grup d’alumnat es divideix en dos: un subgrup està a cuina i l’altre a serveis, segons les preferències de l’alumnat. A primera hora de la tarda ja es comença amb els preparatius: decoració de la cafeteria, que és l’espai de l’institut on hi té lloc, el mise en place, elaboracions culinàries, etc. per tenir-ho tot enllestit per a l’arribada de les famílies.

Es tracta d’una celebració molt especial tant per al professorat i l’alumnat com per a les famílies  ja que tothom pot veure i degustar allò que s’ha après. Com cada any, vam comptar amb la presència del director de l’institut, el Sr. Manolo Barroso i la Cap d’Estudis, la Sra. Carmen Molina.

Felicitem a tothom: professorat i alumnat, per la seva dedicació al llarg del curs per aconseguir que aquesta jornada sigui tot un èxit i animem a l’alumnat a seguir treballant tan bé al llarg  del període de pràctiques que tot just s’inicia!!!