Projecte Integrat PFI 2020

La darrera setmana de Febrer, els alumnes de PFI càrnia van realitzar el projecte integrat. Aquest és un dels moments més importants dels alumnes durant el curs. Aquest projecte consisteix en realitzar una elaboració càrnies i presentar-la davant un tribunal.

Cal dir que, prèviament, els alumnes elaboren un Power Point, que faran servir per a la presentació final. Aquest és un exercici llarg i complicat ja que l’han de preparar molt be per tal que el dia de la presentació estigui molt polit.

Els alumnes, durant aquesta setmana, preparen els productes per cuinar-los al dia següent i després fan una exposició, la qual l’hem treballada exhaustivament a l’aula.

A més, aquest any, hem introduït la presència de familiars per tal de donar més solemnitat al projecte.

S’ha de felicitar als alumnes per la tasca realitzada així com al personal que ens ha ajudat a portar a terme aquest projecte. Cal agrair als alumnes i professors de PFI Hoteleria, de EPA i de turisme per la seva col·laboració.

També agrair a Annafric, Gremi de Carnissers, Consorci d’Educació, Bankia (premi dualiza) i equip directiu per participar com a tribunal dels projectes.