Projecte Dualiza

L’EHTB desenvoluparà un projecte innovador gràcies a l’ajut rebut per la VII Convocatòria d’Ajuts Caixabank Dualiza i FPEmpresa.

Responsable del projecte: Maite Villegas

Títol del projecte: El valor de la proteïna vegetal

Descripció: L’acció s’emmarca dins del projecte de direcció de centre per a millorar la cohesió social de la comunitat educativa, l’ocupabilitat i els resultats de l’alumnat, la sostenibilitat ambiental i econòmica i projectar una imatge del centre com a referent i pioner en la utilització de la proteïna vegetal en part de l’oferta gastronòmica que s’ofereix. L’arrel del projecte està en la recerca i el desenvolupament del producte que farà en concret un grup de grau mitjà de cuina dins del mòdul de síntesi, seguint sempre el mètode científic. Aquest grup de 2n C de cuina i gastronomia està creant un E-book en canva, on està registrant totes les receptes noves creades a partir de proteïna vegetal. Zyrcular foods que és l’empresa col·laboradora fa formacions, visites organitzades a la planta de producció tant per a docents com per a alumnes. No és només un mer proveïdor de producte, és un partner amb el qual creixem junts, tenim un pla de treball per a desenvolupar nous productes a partir de proteïna vegetal sempre seguint el mètode científic i basat en petits reptes perquè l’alumnat pugui seguir de forma més senzilla i coordinada. La creació de nous productes de la mà de l’empresa col·laboradora va unit a la creació de noves receptes amb productes ja existents i amb la introducció d’aquests plats en la carta del restaurant i en l’oferta de productes que es venen a la nostra botiga, respectant el medi ambient i reduint el malestar animal.