Descobreix el nostre nou projecte eTwinning: “AI-mployment: The Future of Job Search”

El principal objectiu d’aquesta iniciativa és l’aplicació de solucions d’Intel·ligència Artificial per millorar la recerca de feina dels estudiants de Formació Professional. Mitjançant l’ús d’aplicacions d’IA, els alumnes podran optimitzar els seus currículums i cartes de presentació. A més, està programada l’organització d’una fira de treball virtual en col·laboració amb altres escoles europees. Durant aquest esdeveniment, els estudiants tindran l’oportunitat de participar en simulacions de situacions laborals, representant els rols de cercador de feina i empreses.

El grup d’alumnat de l’EHTB que participa en aquest projecte és el 1r de CFGS de Direcció en Serveis de Restauració. Les escoles participants inclouen l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona com a escola fundadora, amb una escola francesa com a cofundadora. Altres escoles participants provenen d’Alemanya, Portugal, Itàlia, Eslovàquia i Romania. La llengua vehicular és l’anglès, donant als estudiants la oportunitat de millorar les seves habilitats lingüístiques.