Presentació del projecte integrat dels dos grups de pfi d’auxiliar en establiments del sector carni

El passat divendres 9 de març, els dos grups de PFI d’Auxiliar en establiments del sector carni van presentar el seu projecte integrat, que va consistir en la realització de diferents receptes i elaboracions on l’ingredient principal va ser la carn de diferents espècies animals. Als projectes s’ha reflectit el treball realitzat per l’alumnat al llarg de tot el curs.

A la presentació i posterior tast de les elaboracions van assistir com a convidats/ades la Sra. Araceli Hernández Nayach, secretària de la Junta del Gremi d’Empresaris Carnissers i Xarcuters de Barcelona i Província, la Sra. Carolina Cucurella, veterinària i responsable de l’Àrea tècnica d’Anafric, el Sr. Manolo Barroso, director de l’INS EHTB i la Sra. Marta Garrido, cap del departament d’Indústries alimentàries de l’INS EHTB.

Durant la presentació, l’alumnat va poder explicar, entre d’altres, el procés d’elaboració de cada plat, el seu origen, possibles variacions que es poden realitzar, i/o el cost i el valor nutricional que poden aportar.

Els plats han estat elaborats amb l’assessorament de l’alumnat del CFGM d’Elaboració de Productes Alimentaris, i hem rebut la col·laboració de l’alumnat del CFGS de Guia, Informació i Assistència Turística.

Agraïm tant a l’alumnat com al professorat d’aquests cicles la seva col·laboració, així com al professorat de Sala i de Cuina pel seu ajut amb el material que ens han facilitat.