Cicles Formatius de Grau Mitjà i de Grau Superior: Vacants de SETEMBRE 2016

• Publicació de les vacants: 7 de setembre de 2016
  • Termini de presentació de sol·licituds al centre: del 8 al 12 de setembre de 2016
  • Publicació de les llistes d’alumnes admesos: 15 de setembre de 2016
  • Matrícula: 15 i 16 de setembre de 2016

Per a les persones que no van fer preinscripció ordinària o que no van aconseguir plaça al juliol, s’obre un segon període de preinscripció i matrícula al mes de setembre.

Per demanar plaça cal adreçar-se directament al centre escollit.

S’ha de presentar:

1. Sol·licitud, on s’indiqui el cicle i torn que es vol cursar. En cada sol·licitud només es pot demanar plaça en un centre, però es poden presentar sol·licituds a tants centres com es desitgi.
  2. Còpia de la sol·licitud presentada al maig-juny (en el cas que s’hagués participat en el procés de preinscripció).
  3. Juntament amb la  sol·licitud cal presentar la següent documentació al centre:

B) Documentació identificativa

Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).

Si l’alumne o alumna és menor d’edat també s’ha de presentar:

Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

Original i fotocòpia del DNI de la persona sol.licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol.licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

C) Documentació acadèmica

Certificació de la qualificació de la prova d’accés o la qualificació mitjana dels estudis o del curs que en permeten l’accés. Si la qualificació de la prova d’accés no és numèrica, es considera que és un 5.

El calendari és el següent:

• Difusió dels centres i els cicles amb vacants: 7 de setembre de 2016.
  • Presentació de sol·licituds als centres: del 8 al 12 de setembre de 2016.
  • Publicació als centres de les sol·licituds admeses: 15 de setembre de 2016.
  • Matrícula: 15 i 16 de setembre de 2016.

Es pot obtenir informació sobre les places vacants a la ciutat de Barcelona:

• Directament al centre educatiu.
  • Al web del Departament d’Ensenyament: www.gencat.cat/ensenyament
  • Al servei d’orientació Pla Jove: Els dies 8 i 9 de setembre (de 9 a 14 hores) a l’Institut Jaume Balmes. C/Pau Claris, 121. Barcelona

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *