MòNICA GÀSQUEZ ARÀS, Campiona de la 2ª Beca a la Innovació i la Gestió en Hosteleria de l’empresa ICG SOFTWARE

icg

MòNICA GÀSQUEZ ARÀS,  Campiona de la 2ª Beca a la Innovació i la Gestió en Hosteleria de l’empresa ICG SOFTWARE.

El passat 7 de juny va tenir lloc al Palau de Pedralbes la concessió dels premis ICG a la innovació i la Gestió en Hosteleria.

La guanyadora del Primer Premi va ser l’alumna del nostre centre, Mònica Gàsquez Aràs.

El seu Projecte de creació d’un multiespai gastronòmic en el centre de Sant Boi de Llobregat va ser reconegut pel jurat com el millor dels diferents Instituts i Escoles d’Hoteleria que s’han presentat aquest curs.

El premi, consistent en una Beca per a estudiar un Màster en Innovació i Gestió de Restaurants en el prestigiòs Basque Culinary Centre durant un curs.

Volem reconèixer des d’aquestes línies el treball realitzat per Mònica Gàsquez, així com la labor professional i entusiasta del seu tutor, senyor Josep Macías.

També volem destacar el treball realitzat per els nostres alumnes, Carles Jiménez i Hernando i Antonio Barrabino Molinero, per la seva classificació com a finalistes. Els seus projectes van estar molt bé valorats pel jurat.

També agraïm a tot l’equip del Departament d’Hoteleria del centre la seva implicació, interés i organització en la difusió i treball de tots els projectes presentats per l’Institut i que han tingut un reconeixement per part del Jurat d’aquesta Beca.

A tots ells i elles,  FELICITACIONS, i especialment a Mònica Gàsquez.

Volem notícies teves el proper curs des del Basque Culinary Centre !!!!!

Podeu veure el reportatge tot clicant sobre l’enllac de youtube.

Afegim aquest link de la notícia que avui mateix (13-06-2017) ha sortit al diari de La Vanguardia: http://www.lavanguardia.com/local/lleida/20170613/423283592022/beca-innovacion-gestion-hosteleria.html