JA HI HA GUANYADORA I FINALISTES DEL CONCURS DE LA POSTAL DE NADAL D’ENGUANY!!!

L’alumna Dana Araujo , de 2B del CFGS  de  Guia, Informació i Assistències Turístiques  ha estat la guanyadora del Concurs 2020 de la Postal de Nadal . L’alumna ha realitzat aquesta postal combinant amb  elements nadalencs i amb una creativa frase:

Postal guanyadora Nadal 2020

I com podreu comprovar, aquest any hi ha hagut talent …, com ho demostren les Postals dels finalistes, en Christian López  del CFGS  1A Direcció en Serveis de Restauració   amb la seva alegre creació:

Finalista Nadal 2020

I en tercer lloc ha hagut un empat amb la Postal  de  Noelia Berjano del CFGM  de 1A Forneria, Pastisseria i Confiteria, amb la seva elegant creació:

i Christian López  del CFGS  1A Direcció en Serveis de Restauració  amb la seva creació arbre de Nadal fet amb copes:

Tanmateix, us volem agrair la vostra participació. Esperem que us agradi la Postal Guanyadora!!!