II CONCURS DE FOTOGRAFIA SANT JORDI 2021

Participa en el segon concurs de fotografia per Sant Jordi 2021!

Llegiu les bases del concurs de fotografia per a poder participar si sou alumnat matriculat a l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona en el curs 2020 – 2021.

Teniu fins al pròxim dia 9 d’abril a les 21 hores per enviar les vostres propostes.

La fotografia ha de ser sobre la temàtica “La vida a l’EHTB” i podeu lliurar un màxim de dues fotografies per participant  via email a l’adreça ActivitatsiServeis@insehtb.cat en un arxiu adjunt, indicant en l’assumpte “II CONCURS FOTOGRAFIA SANT JORDI 2021”  i  indicant en el cos del concurs el vostre curs, nom i cognoms, pseudònim, lloc i data on s’ha pres la fotografia.

Durant la setmana del 16 al 23 d’abril les 10 millors fotografies es publicaran a l’Instagram. Es podrà fer la votació a través de @ehtbbarcelona o bé amb el hashtag #ehtbconcursfotoSJ2021 fins al dia 23 d’abril a les 16h

Els premis i les bases del concurs les podeu trobar aquí