I Concurs de Fotografia Sant Jordi 2020

I CONCURS DE FOTOGRAFIA SANT JORDI 2020

Participa en el primer concurs de fotografia per Sant Jordi 2020!!

Llegiu les bases del concurs de fotografia per a poder participar si sou alumnat matriculat a l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona en el curs 2019-2020.

Teniu fins al proper dia 12 d’abril a les 21 hores per enviar les vostres propostes.

La fotografía ha de ser de qualsevol de les temàtiques sobre Viatges, Gastronomia i/o Alimentació i podeu lliurar un màxim de dos fotografies per participant  via email a l’adreça biblioteca@insehtb.org  en un arxiu adjunt, indicant en l’assumpte “CONCURS FOTOGRAFIA SANT JORDI 2020”  i  indicant en el cos del concurs el vostre curs, nom i cognoms, pseudònim i lloc i data on s’ha pres la fotografia.

Els premis i les bases del concurs ho podeu trobar aquí