Guanyadora de la postal de nadal 2016 i finalistes!!!!

L’alumna Marta Gonzàlez Correa, de 2n-A CFGS de Direcció en Cuina ha estat la guanyadora del Concurs de la Postal de Nadal 2016 amb la seva creació GONCO. L’alumna ha realitzat aquesta moderna postal utilitzant productes alimentaris.

Els finalistes són: com a 1ª Finalista l’alumna Saray Sanz Perela de 2n B CFGM Pastisseria, Forneria i Confiteria amb UN NADAL RODÓ; i com a 2ª Finalista l’alumna Estefanía Belmonte Amorós de 1r-B CFGM Pastisseria,Forneria i Confiteria amb LADGE.

La Comissió ha pogut comprovar la varietat de propostes i idees dels nostres alumnes des de propostes amb imatges kawaii fins a collages manuals.

Us volem agrair la participació dels nostres alumnes des de tots els nivells educatius del centre (PFI, GM i GS).

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració. Esperem que us agradi la Postal Guanyadora!!!

gonco

Guanyadora: Marta Gonzàlez Correa, de 2n-A CFGS de Direcció en Cuina

un-nadal-rodo

1ra. Finalista l’alumna Saray Sanz Perela de 2n B CFGM Pastisseria, Forneria i Confiteria