Les postres del Tickets visiten l’EHTB

El passat dilluns dia 3 d’abril vam tindre l’honor de rebre la visita a l’EHTB de dos grans pastissers de restaurant , l’Adrián Ruiz i l’Alba Llacera,  per compartir amb nosaltres els seus coneixements del món de la cuina dolça. Adrián Ruiz exerceix com a cap de pastisseria al Restaurant Tickets i l’Alba Llacera (exalumna de pastisseria de la nostra escola), treballa actualment com a cap de pastisseria al Restaurant Pakta. Ambdós restaurants barcelonesos, com a d’altres establiments del mateix barri, sota el paraigües creatiu de l’Albert Adrià.

La raó d’aquesta visita de la qual van gaudir els alumnes de primer del CFGS de Direcció de Cuina va ser donar-nos una classe magistral de postres de restaurant, emmarcada dintre del mòdul d’Elaboracions bàsiques de pastisseria i rebosteria. Durant la sessió matinal, l’Adrián Ruiz i l’Alba Llacera van delectar-nos amb l’elaboració i posterior degustació d’una selecció dels seus postres, per tal d’inspirar als nostres alumnes en el seu futur professional. Des de l’EHTB volem expressar el nostre agraïment a l’Adrián i a l’Alba per la seva feina i per compartir el seu temps i la seva il·lusió amb nosaltres i els desitgem un futur professional i personal farcit d’èxits i bones experiències.