1r A d’Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments i 1a Guia, Informació i Assistències Turístiques realitzen una visita guiada a Girona

El passat dimarts  dia 4 d’abril, els alumnes dels CFGS de 1r A d’ Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments i  de 1r A de Guia Informació i Assistències Turístiques van realitzar una visita guiada al casc antic de la ciutat de Girona, a càrrec dels alumnes de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona @ehtgirona . Els alumnes del nostre centre van poder recórrer els principals recursos monumentals de la ciutat, gaudint de les llegendes i explicacions proporcionades per futurs companys professionals .

Aquesta tipologia de visita pedagògica té un valor afegit a nivell emocional pel vincle que s’estableix entre els participants donat que permet compartir entre iguals els aprenentatges professionals.