Daniel Bulaong, alumne de 2on de Cuina i Gastronomia queda en 3a posició a “Talentos en Conserva by Frinsa”

L’empresa conservera Frinsa, en la seva aposta per la formació gastronòmica, va presentar, el passat 25 d’abril, la 3ª Edició del concurs “Talentos en Conserva by Frinsa” de la ma del xef Pepe Solla del Restaurant Casa Solla a Pontevendra.

L’ esdeveniment celebrat a nivell nacional, al marc de la Feria Gourmet de Madrid, està adreçat a alumnes majors d’edat d’escoles d’Hoteleria d’Espanya.

Aquesta iniciativa té l’objectiu de premiar al cuiner que aporti originalitat, tècnica, presentació i respecte pel producte.

L’alumne Daniel Bulaong de 2on de Cuina i Gastronomia, va quedar en 3a posició, d’entre els 27 aspirants presentats al certamen, amb el seu Bao Bun de musclos en escabetx, posant de nou a l’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona a la capçalera de la formació i la motivació dels estudiants.

Paraules clau:

2on de Cuina i Gastronomia EHTB

Talentos en Conserva by Frinsa”

Daniel Bulaong