Concurs Maestro del Espresso Junior a Barcelona

CONCURS MAESTRO DEL ESPRESSO JUNIOR A BARCELONA:

El passat 23 de març es va realitzar la semifinal a Barcelona del concurs Maestro del Espresso Júnior. El concurs consisteix en buscar el punt de molgut i elaborar dos espressos i dos cappuccinos en un temps de 10 minuts.
En aquesta semifinal van participar 13 alumnes d’arreu d’Espanya i Portugal. Un cop van arribar tots els participants es va parlar de l’historia de Illy i la Spaziale i seguidament es va passar a explicar les mecàniques del concurs i es va fer el sorteig per decidir l’ordre d’actuació.

CONCURS ILLY-page-001
Un cop finalitzada la prova es van penjar la llista dels 24 finalistes a la web.
La final es va celebrar el 14 de maig en el hotel Le Meridien de Barcelona. Va començar amb un discurs de Massimo Saggesei seguidament es va fer el sorteig. En aquesta “final” entren 4 concursants per torn i el jurat els avalua.
Després es fa una pausa per menjar i per que el jurat deliberi per escollir als quatre millors. Un cop decidit es fa l’entrega de diplomes, els finalistes fa unes ultimes actuacions i, un cop decidits els guanyadors es passa a l’entrega de premis.

CONCURS ILLY 2-page-001