Concurs de la Postal de Nadal 2022

Després del pont de l’1 de novembre, els carrers comencen a engalanar-se per Nadal. I al nostre institut, també comencem a preparar el Concurs de la Postal de Nadal. Us fem arribar la informació corresponent d’aquest concurs que s’organitza des del centre per escollir la postal amb la qual es realitzarà la Felicitació de les Festes Nadalenques.

El tema haurà d’estar relacionat amb motius nadalencs i les especialitats professionals del centre. Es pot utilitzar qualsevol tècnica artística: fotografia, composició, dibuix o vídeo-postal, sempre en format digital JPG, PNG o MP4 i respectant la relació alçada-amplada 1:1 (1080×1080 píxels). En cap cas podran superar els 10 megabytes. La postal haurà d’incloure el següent text: “L’INS Escola d’Hoteleria i Turisme de Barcelona us desitja unes bones festes i un feliç any 2023”.

IMPORTANT: Recordeu que el 1r premi és un dinar per a dues persones en el Menú Pedagògic i un diploma per la fotografia guanyadora. I el 2n premi és un dinar per a dues persones en el Menú Diari i un diploma per la fotografia finalista.

Podeu llegir les bases del concurs clicant aquí.

Data límit de lliurament: fins al 27 de novembre de 2022 a les 24:00 h al correu corporatiu ActivitatsiServeis@insehtb.cat