Concurs de la Postal de Nadal 2020

Com cada any us fem arribar la informació corresponent al Concurs que s’organitza des del centre per escollir la Postal de Nadal amb la qual es realitzarà la Felicitació de les Festes Nadalenques.

Us recordem que l’alumnat pot utilitzar diferents formats i per tant,  pot presentar, no només postals en format PDF per dibuixos, composicions o fotografies, sinó també realitzar  postals animades o vídeo – postals,  pensant en aquell alumnat que també domina tècniques d’animació i vídeo. Cal tenir en compte que el format, si es tracta d’un dibuix, ha de ser PDF.

Us fem a mans una còpia del cartell i de les bases del concurs per tal que el difongueu i animeu al vostre alumnat a participar-hi aprofitant una hora de tutoria – com més aviat millor-.

IMPORTANT:  Recordeu que el 1r premi  és 1 Targeta Regal per un import de 50€ de El Corte Inglés

Data límit de lliurament fins al 20 de novembre de 2020 a les 21.00 h al correu corporatiu ActivitatsiServeis@insehtb.cat

Bases del concurs de Postal de Nadal

Cartell del concurs de la Postal de Nadal