Concurs Arrossos Montsià

El passat divendres 4 d’abril del 2014, es va realitzar a les instal•lacions del INS EHTB, el primer concurs d’arrossos Montsià de Catalunya.

L’objectiu d’aquest nou concurs, a nivell de Catalunya, és el de donar a conèixer un producte originari del nostre país i d’una grandíssima qualitat als alumnes dels centres amb qui Arrossos Montsià col•labora (Escoles d’Hoteleria de Barcelona, Girona, Cambrils i Lleida).

En aquesta primera edició, varen participar 8 alumnes, dos de cadascun dels esmentats centres, que havien passat les fases classificatòries als seus respectius centres.

Cadascú d’ells, va ser premiat amb 100 euros per la seva participació, i els dos guanyadors, van rebre:

2.000 euros en concepte de beca d’estudis per al millor plat tradicional.

Per l’alumne de l’escola d’hoteleria de Girona, Judith Valle

2.000 euros en concepte de beca d’estudis per a la millor nova visió de recepta original.

Per l’alumne de l’escola de Barcelona, Adrian Sanz

Felicitem a tots els participants i esperem poder seguir participant en aquest concurs durant molts anys, i seguir la col•laboració formativa que des de el centre tenim amb arrossos Montsià.

img1Arròs a la cassola amb all negre, escuma de capuccino i esferes de safrà.