Segona fase d’admissió: CFGM – Preinscripció i Matrícula 2021-22

Segona fase d’admissió

Un cop finalitzada la matrícula i la llista d’espera, les vacants que hagin quedat es publiquen en aquest web i en el web de cada centre l’1 de setembre de 2021.

Quins són els passos a seguir per a la segona fase d’admissió?

• Els alumnes que podeu participar en aquesta segona fase d’admissió sou aquells que vau participar i no vau obtenir plaça ni per assignació ni per la gestió de llista d’espera. Si compliu aquests requisits rebreu un correu electrònic amb un enllaç.
  • El període per presentar l’ampliació de sol·licituds en aquesta segona fase és de l’1 al 3 de setembre de 2021.
  • Per accedir-hi cal que t’identifiquis amb el codi de sol·licitud i el teu DNI si ets major d’edat, o el del teu tutor referent si ets menor d’edat.
  • Pots introduir fins a cinc peticions més d’entre els centres i cicles amb oferta de vacants en la segona fase d’admissió. En aquestes segons fase d’admissió les sol·licituds s’ordenen d’acord amb la qualificació mitjans dels estudis o la qualificació de la prova que permet l’accés.
  • Pots consultar les assignacions finals en aquest web o al web del Departament d’Educació a partir del 6 de setembre de 2021.

Presentació de documentació i matrícula al centre: del 7 al 10 de setembre de 2021.

Dins el termini previst, les persones assignades a l’INS EHTB han de formalitzar la matrícula presencialment al centre i aportar la documentació acreditativa següent:

• DNI ALUMNE/A, original i fotocòpia
  • TARGETA SANITÀRIA (TSI), original i fotocòpia
  • FOTOGRAFIA MIDA CARNET (amb el nom i cognoms al revers)
  • CERTIFICAT DE l’ESO, BATX, DE CFGM, PROVA D’ACCÉS O EQUIVALENT O HOMOLOGACIÓ D’ESTUDIS ESTRANGERS. original i fotocòpia
  • DNI del PARE, MARE o TUTOR/A (en cas de menors d’edat). original i fotocòpia
  • LLIBRE DE FAMÍLIA (en cas de menors d’edat). original i fotocòpia
  • CARNET (VIGENT) DE FAMÍLIA NOMBROSA (FN) O FAMÍLIA MONOPARENTAL (FM) de l’alumne/a, si s’escau. (Només CFGS bonificació/exempció TAXES) original i fotocòpia
  • CARNET DE MINUSVÀLUA de l’alumne/a, si s’escau (Només CFGS bonificació/exempció TAXES). original i fotocòpia
  • JUSTIFICANT DE PAGAMENT DE LES APORTACIONS fetes per TPVescola
  • Matrícula del 7 al 10 de setembre de 2021, ambdós inclosos.