Acte lliurament notes i comiat cicles

cartell acte comiat

El proper dimecres 21 de Juny acomiadem als alumnes de la Promoció 2015/17 dels Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior del nostres centre.

Espai: SALA DE GRAUS

10.00 hrs Lliurament a 2ns de Grau Mitjà

•  10.05 hrs PRESENTACIÓ per part de Coordinació d’Activitats i Serveis, Esther Segovia
  •  10.10 hrs PARLAMENT de 5 minuts de les alumnes de Grau Mig, Norma Osorio i Mayka Robles de 2A de Serveis en Restauració
  • 10.15 hrs  PARLAMENT  de 5 minuts del professora de FOL, Cecilia Vallès
  •  10.20 hrs Intervenció del Director del Centre, MANUEL F. BARROSO
  •   10.25 hrs Lliurament de notes per part de cada tutor/a i lliurament d’obsequi per part del professorat.

Finalització de l’acte de lliurament de notes de 2ns Grau Mitjà amb PHOTOCALL (Al Restaurant de Menú del centre)

12.00 hrs Lliurament a 2ns de Grau Superior

•    12.00  hrs  PRESENTACIÓ  per  part  de  Coordinació  d’Activitats  i  Serveis, Esther Segovia
  •    12.05 hrs    PARLAMENT de 5 minuts de l’alumne de Grau Superior, Carles Jiménez de 2A Direcció de Serveis en Restauració A.
  •    12.10 hrs      PARLAMENT  de  5  minuts de la professora  de Llengües Estrangeres – Francès, Clara Müller
  •    12.15 hrs    Intervenció del Director del Centre; MANUEL F.BARROSO
  •    12.20 hrs    Lliurament de notes per part de cada tutor/a i lliurament d’obsequi per part de professorat.

Finalització de l’acte de lliurament de notes de 2ns Grau Superior matí amb PHOTOCALL (Al Restaurant de Menú del centre)

15.30 hrs Lliurament a 2ns de Grau Mitjà i 2ns de Grau Superior

•    15.30 hrs    PRESENTACIÓ per part de coordinació d’Activitats i Serveis, Esther Segovia
  •    15:35 hrs     PARLAMENT de 5 minuts de l’alumne de Grau Mitjà Alex Ruíz de 2B Elaboracions de Productes Alimentàris
  •    15.40 hrs    PARLAMENT de 5 minuts del professor de FOL, Adolf Cucala
  •    15.45 hrs     PARLAMENT de 5 minuts de la professora de Llengües Estrangeres- Anglès, Cèlia Encabo
  •    15.50 hrs    PARLAMENT de 5 minuts de l’alumna de Grau Superior Valeria Hoyos de 2B Guia, Informació i Assistències Turístiques
  •    15.55 hrs        PARLAMENT de 5 minuts de l’alumna de Grau Superior Fàtima Khtisa de 2B Gestió d’Allotjaments Turístics DUAL.
  •    16.00 hrs    Intervenció del Director del Centre; MANUEL F.BARROSO
  •    16.20 hrs    Lliurament de notes per part de cada tutor/a i lliurament d’obsequi per part del professorat.

Finalització de l’acte de lliurament de notes de 2ns Grau Mitjà i Superior amb PHOTOCALL (Al Restaurant de Menú del centre)