1ra. Jornada d’assessorament per Centres a l’EHTB

El proper dia 21 de febrer es celebrarà a les instal·lacions de l’Institut d’Hoteleria i Turisme de Barcelona (EHTB) la primera jornada d’assessorament en cicles formatius.

Aquesta jornada està adreçada als orientadors acadèmics dels instituts on es cursen ESO i Batxillerat. L’objectiu és explicar com s’estructura la formació professional actual, quins són els itineraris formatius que poden seguir els alumnes des de l’educació secundària fins a la universitat i, en definitiva, millorar la percepció i el coneixement sobre els cicles formatius que té l’alumnat actualment.

Docents i orientadors de diversos centres de Barcelona i rodalies han estat convidats a participar en aquesta jornada durant la qual es visitaran les instal·lacions de l’EHTB. El programa inclou també una ponència del senyor Manuel Barroso, director del centre EHTB, on exposarà les principals avantatges del model actual de formació professional i les possibilitats que aquest ofereix per a col·laborar amb el món empresarial. La jornada finalitzarà amb un aperitiu on es podran comentar aspectes concrets de la formació professional amb professorat de l’Institut d’Hoteleria i Turisme de Barcelona.

La inscripció a aquesta jornada es realitzarà només a través de l’equip directiu de cada centre mitjançant el correu a8044934@xtec.cat indicant la referència Jornada orientació FP.

En cas de ser una persona interessada en conèixer la nostra oferta educativa els preguem consultin properament la publicació de la data de la Jornada de Portes Obertes prevista pel mes d’abril.