Visita a l’Hotel Melià Barcelona Sky

El darrer dimarts 5 d’octubre a dos quarts de dotze del matí, els alumnes de segon de CFGS de cuina i de Direcció en Serveis de Restauració, començàvem la grata visita per un dels edificis més emblemàtics i amb les vistes més espectaculars de barcelona, l’hotel Meliá Barcelona Sky.

De manera molt dinàmica i entenedora el director de l’hotel, Sr. Simone, ens va fer un itenarari per aquest edifici de 29 plantes i de 258 habitacions.

La planta principal ja et dóna la benvinguda de manera fresca, urbana i acolliadora; una gran sala amb sofàs, una completa barra i un bar restaurant minimalista. Tot dins un ambient de gran luxe i hospitalitat.

Seguidament ens vam dirigir a la planta 5ena, on l’hotel ens regala una piscina exterior i un centre spa, les quals consten d’unes admirables instal·lacions.

Posteriorment vam anar una mica més aprop del cel, a la planta 24. Aquí els alumnes vam tenir el plaer de disfrutar del restaurant d’estrella michelín “Dos Cielos”. Un restaurant que destaca per la seva cuina oberta, la seva vista , l’atenció al client i per la seva alta gastronomía.

A continuació vam visitar la planta 25 que consta d’un espai amb fantàstiques vistes de la ciutat, oferint al client una experiència única gràcies als seus serveis , aquesta és l’anomenada “The Level”.

I finalment vam tenir l’oportunitat de passejar-nos per la Suite presidencial, que permet al client, disfrutar dels plaers qüotidians en un entorn luxós i amb un equipament completíssim.

A part de ser un gran hotel, parlant de dimensions i de categoria, no deixa de tenir cura dels petits detalls; tota la decoració concilia a la perfecció amb l’ambient i filosofia de l’hotel, juga amb múltiples aromes en els seus diferents espais, i esmentar també, la cura pel seu servei personalitzat i acorat amb el client.

Per acabar l’hotel Meliá Barcelona Sky, ens va fer experimentar en primera persona el que mot bé ens ensenyen a l’escola, el com ha de marxar el client; satisfet, amb les expectatives més que complertes, i amb l’intenció de tornar-hi.

Esther Pi Badosa

Alumne de 2on de Direcció en Serveis de Restauració

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *