Muntatge de l’aparador ‘Top Creuers’

Durant el segon trimestre , els alumnes del desdoblament A del primer curs del cicle d’Agències de Viatges i Gestió d’Esdeveniments matí, han creat i muntat un aparador temàtic sobre creuers. Aquesta activitat s’inclou dintre de l’assignatura M3: Venda de Serveis del cicle.

Aparador A 2015

En paraules de Maria Casas, alumna del centre i participant d’aquesta activitat:
“La nostra proposta tracta d’un creuer blanc que disposa de dues xemeneies, quatre salvavides i ulls de bou. El vaixell està acompanyat per diferents tonalitats de blaus que representen el mar, amb una aleta de tauró que es veu al fons  i el  cel, format pel sol i els núvols. Sobre el fons del cel podem trobar fotografies polaroid amb les tres rutes que realitza la nau.  En primer lloc la ruta del mediterrani amb una imatge representativa de la costa grega,. En segon lloc, el Carib amb les seves impressionants platges de sorra blanca. Finalment, la fotografia d’Àsia posa el punt d’exotisme al nostre aparador.”

Aparador A Foto Grup 2015

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *