Escoles Verdes

A l’institut Salvador Dalí fa molts anys que treballem per la sostenibilitat i el medi ambient, i és per aquest motiu que formem part de la Xarxa Al Prat Escoles més sostenibles.

Amb aquest objectiu, al llarg de tots aquests anys, les nostres delegades i delegats verds han participat i participen en diferents accions, tant a l’Institut com en el nostre entorn més proper (platja, espais naturals,…), per tal de fomentar valors de respecte i consciència ambiental.

L’educació ambiental és fonamental en la formació del nostre alumnat, ja que el vincula al seu territori i el fa conscient del seu impacte en el medi i el de les seves accions. És un aprenentatge lligat al de la resta de matèries del currículum establert per a l’ESO.

Durant el curs 2020-21, tot i la situació de pandèmia, continuem treballant amb diferents projectes esperançats d’un futur millor i més VERD!!!

IMATGES D’ACTUACIONS REALITZADES EN CURSOS ANTERIORS

ACCIÓ

IMATGES

Caixes niu i menjadores al nostre hàbitat

Projecte recollida selectiva d’envasos al centre

Fòrum escoles verdes

Recollida de microplàstics i altres residus a la platja del Prat

Fòrum del Baix Llobregat

Dia mundial dels boscos

Projecte esmorzars sostenibles

Aturada pel canvi climàtic

I AQUEST CURS ESTEM TREBALLANT EN…..

• repensar el pati interior

• acció contra el canvi climàtic

• 1r butlletí el Dalí més Verd

I moltes més coses que estem preparant! Estigueu atents i atentes!!!