PORTES OBERTES BATXILLERAT

El dia 4 de maig a les 18h farem la jornada de portes obertes de Batxillerat, en format virtual.

Si voleu assistir-hi, us demanem que ompliu aquest formulari. La videoconferència es farà amb la plataforma Meet, el dia abans rebreu un correu electrònic amb l’enllaç i el mateix dia es penjarà aquest a la pàgina web.

Per a qualsevol dubte, podeu contactar amb nosaltres per telèfon al 933707012 o al correu electrònic a8043589@xtec.cat amb l’assumpte “Batxillerat 2021”

També podeu consultar la web de la Generalitat de Catalunya amb tota la informació actualitzada sobre el procés de preinscripció per al curs 2021-2022, que és telemàtica:

Llibret portes obertes

Matèries batxillerat a l’INS Salvador Dalí

Jornades d’atletisme per 3r d’ESO a les pistes del Prat.

Aquest mes de març del 2021 l’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre va participar, en les Jornades d’atletisme celebrades a les pistes d’atletisme “Moisés Llopart” del nostre municipi.

En aquestes jornades l’alumnat va participar en diferents disciplines atlètiques com triple salt, llançament de martell i salt de perxa. També es van realitzar diferents activitats lúdiques i esportives com indíaques, voleibol i futsal. Tant la participació com l’organització van ser un èxit i tothom va poder gaudir d’unes jornades atlètiques i esportives en un dia saludable i lúdic.

Jornades d'atletisme 3r ESO