Internet Segura

El dimarts 11 de febrer es va celebrar el dia d’ Internet Segura. Els alumnes de 1r d’ ESO han treballat al llarg de la setmana passada diferents temes.
Us deixem unes entrevistes a diferents generacions. Tan parlen d’aspectes de seguretat com de xarxes socials, És curiós escoltar les respostes en funció de l’edat. Moltes gràcies per la col·laboració de familiars i amics.

Innovació pedagògica en educació ambiental

Fa anys que a l’Institut Salvador Dalí treballem per l’educació ambiental, la sostenibilitat,.. Aspectes que formen part del nostre projecte de centre. Enguany la proposta és fomentar l’espai de l’hort escolar, amb la implantació de nous elements (compostador, hivernacle, cartells identificatius de vegetació,…) És un projecte que… Llegeix més»

Copa Cangur 2020

El passat dijous 30 de gener, alumnes de 2n i 3r del nostre institut van participar a la Copa Cangur 2020. Aquests concurs, que no s’ha de confondre amb les populars proves Cangur, és una competició per equips entre diferents centres, dirigit als alumnes de… Llegeix més»