XERRADES D’ORIENTACIÓ

Bon dia,

El Torelló Jove, durant el mes de febrer, ha dut a terme les xerrades d’orientació acadèmica i professional a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Cirviànum. Ben aviat començaran les sessions per Batxillerat.

L’objectiu de les xerrades és que l’alumnat pugui conèixer bé els diferents itineraris formatius que poden seguir un cop finalitzada l’ESO. I dependrà de quins siguin els seus objectius, uns estudis seran més aconsellables que altres.

L’orientació personalitzada que s’ofereix des del Torelló Jove és un bon recurs tant pels joves com per les seves famílies a l’hora de fer la tria. Per això us convidem a informar-vos-en.

Recordeu que el Torelló Jove ofereix atenció personal i directa per a tot l’alumnat de l’institut cada dimarts i djous a l’hora del pati (a la sala de guàrdia), però també podeu adreçar-vos a les oficines del Torelló Jove. L’horari d’atenció és el següent: dilluns i dimecres d’11 a 13h i de 16 a 19h; i dimarts, dijous i divendres d’11 a 14h.