VÍDEO DE L’ALUMNAT DE GRAU BÀSIC PER LA MARATÓ

L’alumnat de CF de Grau Bàsic han filmat un vídeo per la Marató de TV3, que enguany està dedicada a les malalties mentals, un grup de problemes de salut molt comuns que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida, amb un elevat impacte social, sanitari i de la qualitat de vida de les persones afectades i del seu entorn.

Des de tutoria hem treballat l’estigma que pateixen les persones amb una malaltia mental i ens hem centrat en la depressió i el testimoni d’un dels nostres alumnes, l’Aaron, de 15 anys.

Amb aquest vídeo hem volgut visualitzar un problema que pateix la societat i posar-lo en debat, sense tabús ni eufemismes. Les malalties es tracten amb ajuda de professionals i als i les malaltes se les cuida. No és cap vergonya patir una malaltia mental.

Esperem que gaudiu d’aquest vídeo tan emotiu que surt directament del nostre cor i ànima.

Podeu visualitzar el vídeo clicant al següent enllaç: Vídeo Marató CFGB Institut Cirviànum.