Primera reunió de delegades liles del curs 2021-2022.

Des de la Comissió Lila ens plau informar que divendres 19 de novembre vam celebrar la primera reunió de delegades liles del curs 2021-2022.

Ja vam encetar el curs el 03 de novembre, dins el marc de celebracions del 25 N Dia internacional per a l’eliminació de les violències envers les dones, amb la col·laboració de la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Torelló, proposant l’assistència de l’alumnat a l’obra de teatre “Abandónate mucho” del grup Las XL.

Es tracta d’un espectacle musico teatral que deconstrueix el mite de l’amor romàntic el qual va tenir una excel·lent acceptació per part del nombrós públic assistent.

Continuant amb les celebracions del 25N, aquesta propera setmana, l’alumnat de CFGB i de 4t d’ESO, pintaran un mural reivindicatiu, en dues parets del pati.”
Comissió Lila.