Primera Fira Virtual d’Emprenedoria a Osona

Els alumnes del PFI d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic de Vic i Torelló han organitzat conjuntament una fira virtual, l’aparador perfecte perquè la seva empresa es doni a conèixer al públic. Amb aquesta fira han pogut exposar, a través d’un estand virtual, els seu negocis.

L’objectiu general del projecte ha estat treballar les estratègies digitals actuals i posar en contacte els nostres joves emprenedors.

Els alumnes han aplicat tots els coneixements de màrqueting digital adquirits al llarg del curs per desenvolupar la plataforma de la Fira Virtual i crear el seu propi estand amb un personatge virtual 3D personalitzat. També s’han incorporat ponències virtuals de joves emprenedors de la comarca per despertar la seva motivació i creativitat.

Durant la setmana de celebració de la Fira Virtual els alumnes dels dos perfils van intercanviar informació sobre els productes i serveis, així com van proposar col·laboracions i sinèrgies entre empreses.