Les Olimpíades de Biologia

Bon dia!!

El 5 de febrer s’han celebrat les Olimpíades de Biologia a tota Catalunya, hi han participat més de 300 alumnes de 2n de batxillerat. Quatre alumnes del nostre institut, la Idoia Fernández, la Maria Torroella, l’Adrià Grifol i la Mar Córdoba, han anat a fer la prova teòrica a la UVic que ha consistit en un examen tipus test de 50 preguntes de tot el temari de biologia de batxillerat. L’Adrià ha quedat primer de la seu de Vic i això li ha donat el pas directe a la final. Dimecres 9 de febrer a la tarda farà la part pràctica de la prova a la Facultat de biociències de la UAB juntament amb els altres 19 participants de tot Catalunya que han passat a la final.

Moltes felicitats, Adrià! Tens el suport de tot el Cirviànum per afrontar la resta de la prova!