Declaració responsable de l’alumnat

En el pla d’obertura del curs 2020-21, adaptat a la nova realitat, es posa de manifest que és una condició indispensable per a poder accedir al centre, que les famílies signin i entreguin al tutor o a la tutora la declaració responsable. Si l’alumne és major d’edat ho han d’omplir ells mateixos.

Aquesta entrega es pot fer per via telemàtica o la podrà entregar l’alumne al tutor/a el mateix dia 14.

En els enllaços adjunts, hi teniu els models de que han d’omplir i signar. Documents que la gran majoria de l’alumnat hauria d’haver rebut via mail, o a través del tutor

Important:

En cas que no ho portessin el dia 14, entraran al centre però es requerirà a la família per a que portin aquesta declaració. Cas contrari el dia 15 ja no podrà entrar al centre si prèviament no han portat aquesta declaració.

L’equip directiu