Conferència Oreal: La peluquería en el año 2021, la situación actual y retos

El passat dijous els alumnes de GFGM de perruqueria i cosmètica capil·lar han pogut gaudir d’una conferència molt interessant a càrrec de @borjaperezgomez de l’Oreal, “la peluquería en el año 2021, la situación actual y retos”.

Ens a parlat de les etapes de decisió d’una compra, de quins punts es tenen en compte alhora d’escollir un saló de perruqueria; desde la professionalitat, l’innovació fins a la part econòmica.
També ens ha explicat els elements claus d’un negoci, el poder de les relacions humanes, el poder de la comunicació i el poder de la transformació.
Ha acabat amb una frase de Michael Robinson “Bueno, mejor, lo mejor” que segueix dient “No descansaré hasta que mi bueno sea mejor y mi mejor sea el mejor de todos”.
Ens quedem amb aquesta lliçó; hem de lluitar per ser els millors.
Ens ha transmès la seva passió per la  perruqueria i ha animat els nostres alumnes que es sentint molt orgullosos/es de ser Perruquers/es.
Moltes gràcies @borjaperezgomez!