Visita a l’Escola del Treball

En el context de  l’orientació acadèmica, els alumnes de 4t d’ESO del nostre centre visitaran l’Escola del Treball de Barcelona.

L’Escola del Treball és una institució centenària situada en el recinte de l’Escola Industrial i dedicada a l’ensenyament de la formació professional.

És un centre d’ensenyaments postobligatoris i presencials, de caràcter públic, depenent del Consorci d’Educació de Barcelona (Ajuntament de Barcelona – Generalitat de Catalunya). Imparteixen cicles de formació professional superior i mitjà, batxillerat, curs d’accés a grau superior (CAS) i altres cursos.

Primer va fer una introducció al mateix vestíbul del centre explicant una mica la historia i els inicis del centre. A continuació vam anar a la Sala d’Actes fent un recorregut per diferents espais del centre (biblioteca, taller, etc). A la Sala d’Actes ens va explicar per sobre l’oferta dels diferents CFGM i CFGS que tenen a l’Escola.

Després varem iniciar un recorregut per diferents espais on els alumnes i professors estaven fent classes de diferents cicles, tant de Grau Mitja com de Grau Superior de diverses famílies professionals. Els alumnes feien les seves feines mentre els professors ens explicaven el currículum i les  sortides dels estudis que vam visitar ( Mecanització, Operacions de laboratori, Preimpressió digital, Soldadura i caldereria, Projectes d’edificació, Disseny i gestió de la producció gràfica, etc.).

Creiem que és una sortida molt interessant. Fonamentalment per que els nostres alumnes coneguin aquest tipus de centre i l’oferta que tenen de CFGM i CFGS.

Les dates i l’horari de les visites són els següents:

4.4 –> dv. 20 de gen. 2017 de 10:00 – 14:30

4.1 –>dl. 6 de febr. 2017 de 10:00 – 14:30