VACUNACIONS 2n i 3r d’ESO

Benvolguts pares, mares i tutors,

Com a conseqüència de la pandèmia causada per la COVID-19, durant el curs 2020- 21 s’adiministraran les vacunes que resten pendents. Això afecta als alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. El passat 1 d’octubre es van vacunar els alumnes alumnes de 1r d’ESO.

Per als alumnes de 2n d’ESO la data prevista per a la vacunació és el dilluns 25 de gener.

Per als alumnes de 3r d’ESO la data prevista per a la vacunació és dimarts 26 de gener.

Per tal de poder-se vacunar és imprescindible que aquest dia el vostre fill/a porti el carnet de salut o el carnet de vacunacions per anotar-hi la dosi administrada i poder-lo revisar. En principi el full d’autorització ja el vau signar i el tenim nosaltres, però si algún alumne/a no el va portar, el podeu descarregar i lliurar-lo al sanitari el día de la vacunació.

Adjuntem les cartes informatives proporcionades pel Departament de Salut per a cada curs, i l’autorització que caldrà portar signada [donat que l’autorització és la mateixa per als dos cursos cal modificar

Per a més informació podeu consultar la pàgina web de vacunes al Canal Salut del Departament de Salut (http://canal salut.gencst.cat/ca) o trucar al telèfon 061 del Catsalut Respon.