Experiments de física a les escoles de primària

Els alumnes de la matèria de física de 1r i 2n de batxillerat, al llarg del mes de febrer, han anat a les escoles de primària a fer un taller d’experiments de física amb els alumnes de sisè de primària.  Els de 1r de Batxillerat van fer el taller el dia 5 de febrer a l’escola Ferran de Sagarra i el dimarts 13 de febrer a l’escola Miguel d’Unamuno. Per altra banda, els alumnes de 2n de batxillerat van fer els seus tallers a l’escola Banús el dimecres 21 de febrer. Els experiments tractaven sobre electromagnetisme, òptica, pressió atmosfèrica, equilibris, so i l’energia a les joguines.  Ha estat una experiència enriquidora i divertida, tant per a nosaltres com per als alumnes de sisè, que van passar una bona estona aprenent una mica de física. Ja desitgem tornar el curs vinent!

Escola Sagarra

Escola Unamuno