Taller de reforç gratuït per a 1r i 2n d’ESO.

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper dilluns 3 d’octubre l’Institut posa en marxa el taller de reforç gratuït pels alumnes de 1r° i 2n° d’ESO.

A continuació us presentem alguns aspectes organitzatius que poden ser del vostre interès.

Descripció: El taller ofereix un espai de treball amb suport d’una monitora. Entre d’altres, els objectius del taller són:

• Afavorir l’adquisició d’hàbits de treball i d’estudi adequats.
  • Oferir a l’alumnat un espai amb un ambient idoni per al treball acadèmic.
  • Reforçar aspectes del currículum que ajudin l’alumne a millorar les seves competències.

Quan es farà?

El taller s’inicia el proper dilluns 3 d’octubre i finalitzarà el dimarts 6 de juny.

En quin horari?

Els alumnes poden assistir els dilluns o dimarts de 15:30 a 17:30h.

Seguiment dels alumnes:

El seguiment de l’evolució dels alumnes es fa de manera regular per part de la monitora responsable del taller i el tutor de l’alumne/a.

A més, les famílies rebreu 3 informes [elaborats per la monitora] de l’evolució de l’alumne/a al taller, coincidint amb cadascuna de les avaluacions del curs [desembre], [març] i en finalitzar el el curs [juny].

Preu:

L’activitat és gratuïta ja que està subvencionada pel Centre.

PLACES LIMITADES:

Les places són limitades a 15 alumnes per complir amb la normativa vigent.

Un cop finalitzat el termini d’inscripció [dimecres 28 de setembre] l’equip docent farà l’assignació definitiva de places en funció de les necessitats acadèmiques dels alumnes. El tutor de l’alumne es posarà en contacte amb la família per confirmar l’assistència al taller.

Per realitzar la inscripció ÉS INDISPENSABLE omplir el formulari mitjançant el link següent: formulari tallers de reforç

Compromís:

Per tal de garantir l’eficàcia del taller la incorporació al taller implica el compromís d’assistència i aprofitament del recurs. En cas d’incompliment l’alumne/a serà donat de baixa del mateix i perdrà el dret d’assistència. En cas de no poder assistir un dia al taller, s’haurà de justificar, enviant un mail a: estudiassistitcanpeixauet@gmail.com

En cas contrari, quan l’alumne acumuli més de dues faltes d’assistència sense justificar és procedirà a donar-lo de baixa del taller, passant la plaça al primer alumne de la llista d’espera.

MOLT IMPORTANT:

A l’hora d’entrada al taller, es prega la màxima puntualitat ja que una vegada que s’accedeix al centre no hi haurà cap persona per poder obrir la porta.

Seria interessant que cada alumne pogués portar tots els dubtes o temari que vulgui repassar.

Per a qualsevol consulta poden contactar:  estudiassistitcanpeixauet@gmail.com

Cordialment,

L’Equip Directiu