Sortida a l’Escola del Mar (Badalona)

El passat dia 26 de març, l’alumnat de Biologia de 2n de batxillerat B, varem anar a l’Escola del Mar de Badalona i varem realitzar una activitat, en concret una simulació de les Variacions estacionals al Mediterrani. Un expert en aquest camp o àmbit, va encarregar-se de l’explicació teòrica mitjançant una presentació estil PowerPoint i una pissarra i la pràctica-simulació, a través d’un petit experiment, de la teoria explicada.

En arribar a l’Escola del Mar, cadascun dels estudiants vam rebre un dossier on recollia la pràctica-simulació a desenvolupar. L’objectiu era explicar als alumnes les fluctuacions estacionals de la temperatura de l’aigua al Mar Mediterrani i com afecta a l’ecosistema.

El taller tractava de la realització d’una simulació experimental on es reprodueixen les condicions del mar mediterrani segons l’estació de l’any (primavera, estiu, tardor, hivern) i es controla la Temperatura de l’aigua per tal de veure com influeixen aquests canvis en els organismes marins.

Al final, tothom va estar satisfet de la qualitat de la pràctica, perquè van tenir l’oportunitat d’aprendre més contingut sobre la biologia i l’ecologia marina.

A continuació us deixem unes fotos de la nostra sortida, espero que us agradin.

Laura Gordillo Rodera
2N BATXILLERAT B CIENTÍFIC-TECNOLÒGIC.